Şartlar ve koşullar

Copy Protection Bilgisayar Hizmetleri Limited Şirketi Ltd.'nin tanımlarına göre “MÜŞTERİ”, bu şirketin bir ürün veya ürünlerini satın alan ve ürün ve hizmetleri aramızdaki hüküm ve koşullara uygun olarak korumak için kullanan gerçek veya tüzel kişidir. ürünleri
Copy Protection Bilgisayar Hizmetleri Limited Şirketi Ltd.'nin tanımlarına göre "SON KULLANICI", müşteri tarafından korunan ürünleri kullanan kişidir, diğer bir deyişle son kullanıcılar, müşterilerimizin müşterileridir.
Tüm bölümlerde “ŞİRKET” ifadesinin anlamı Kopya Koruma Bilgisayar Hizmetleri Limited Şirketi Ltd'dir.
Şirketin müşterilere karşı yükümlülükleri
  1. Müşteri portalının tüm olanaklarını, şirket yasalarının ve borçlarının ihlal edilmesi ve ayrıca İnternet altyapısının kararlılığı nedeniyle müşterinin portalının bloke olmaması halinde, haftanın 7 günü 24 saat kullanabilir. müşterinin ülkesi
  2. Tüm müşteriler, mevcut sınıf ile bir üst sınıf arasındaki mevcut fiyat farkını ödeyerek ürünlerini bir üst sınıfa yükseltebilir. Düşürmek mümkün değil
  3. Müşteri portalına ve şifrelemeye girmek için müşterinin araç setini ve kriptografik üreticiyi kullanması gerekir. Bu yazılım müşteriye teslim edilir ve ürünü satın aldıktan sonra bilgisayarına kurulur. Gerektiğinde iki cihazda Class C, üç cihazda Class B ve dört cihazda Class A müşterilerinin yazılım kurulumunu talep edebilecekleri dikkat çekiyor. Bu talebiniz genel merkez tarafından incelenecek ve onaylanması halinde onaylanan ücreti ödeyerek bu fırsattan yararlanabilirsiniz./
  4. SSL bağlantısı ile şifreleme yapıldıktan sonra toolbox ile şifrelenen içerikler, şirketin özel sunucularına yüklenip saklanacak ve bu bakımın maliyeti onaylanan orana göre hesaplanacaktır./
  5. Şirket, müşterilerine herhangi bir gizli maliyet yüklemez. Müşterinin ödemesi gereken tüm maliyetler, şart ve koşullar sözleşmesinin sonunda belirtilen tabloya göre, ürünün ilk satın alma maliyetini, anahtarlar, lisanslar ve onaylanan maliyetler dahil olmak üzere sarf malzemelerinin hizmet ve ürünlerinin maliyetini içermektedir. Zorlayıcı olaylar veya yeni işletim sistemleri, donanım, iletişim altyapısı ve benzeri değişiklikler dahil olmak üzere şirketin hiçbir rolü olmayan bilgi teknolojisi alanındaki yeni değişiklikler bu davanın dışındadır./
  6. Şirket ürünlerinin güvenlik katmanlarından herhangi birine başarılı bir siber saldırı (hack and crack) yapılırsa, istenen ürünün güvenlik katmanları çevrimiçi olarak onarılır ve güncellenir./
  7. Şifreli içeriğin oynatıcısı Copy Protection Bilgisayar Hizmetleri Limited Şirketi Ltd tarafından yapılmıştır ve oynatıcının üzerinde şirketin adı ve logosu gösterilmektedir. Müşterilerin logoları da oynatıcıda ürün olarak görüntülenecektir. Şifreli içerik, QR Kodu veya müşterinin ürünü olarak lisans ile oynatıcıya eklenecektir./
  8. Geçerli bir lisansı olmayan veya lisans süresi dolmuş son kullanıcılar, şirketin hiçbir hizmetine dahil edilmeyecektir./
  9. Şirket, müşterilerine test edilmiş ve güvenilir ürünler sunarو ancak şifreleme sorunları veya geçerli bir lisansa sahip son kullanıcıların, cihazlarında şifreli ürünlerin hatalı çalıştırılması gibi sorunları olması durumunda müşteri, destek için aşağıdaki yöntemleri kullanabilir. onlara: • ürünü satın aldıktan ve soruları yanıtladıktan sonra müşteri için bir saatlik ücretsiz destek veya gerekirse uzaktan bağlantı./ • Bilet gönderme: Biletlerin cevapları mesai saatleri içinde gönderilmişse 24 saat sonraya kadar müşteri portalında görülebilir. Yalnızca bazı gerekli biletler, yedeğin takdirine bağlı olarak e-posta veya kısa mesaj yoluyla bildirilecektir./ • Müşteriyi iş günlerinde yardım masası yazılımı ve biletleme sistemi ile ücretsiz olarak desteklemek./ • Müşterilerin veya son kullanıcıların sorunlarının birinci düzey uzmanların takdirine bağlı olarak çözülmemesi durumunda, müşteriler ve son kullanıcıları için teknik destek olarak ikinci düzey destekle destek verilmesi. Bu bağlantı sadece haftanın belirli günleri ve mesai saatleri içerisinde sağlanmakta olup, koordinasyon ve önceden randevu alınması gerekmektedir./
  10. Şirket, ürün ve hizmetlerin kurallarını, hüküm ve koşullarını ve fiyatlarını en az bir yıl ve mümkünse sabit tutmak için her türlü çabayı gösterir. Ancak, Copy Protection Bilgisayar Hizmetleri Limited Şirketi Ltd yukarıdakilerden herhangi birini değiştirmek zorunda kalırsa, müşterilerin kendileri ve son kullanıcıları için yeni kurallara uymaları gerekir./
  11. Şirketin güncellenen ürünleri ve tüm güvenlik katmanları doğru kullanıldığında, müşterinin şifreli ürünleri için maksimum güvenlik oluşturulur. Ancak müşterinin şifreli ürünlerine başarılı bir saldırı olasılığı yüzde sıfıra ulaşmaz, bunun yerine şifreli ürünlerin satışları artar./
  12. Şirketin ürünlerini satın alan tüm müşterilerin para iadesi için 7 günü var bu konuyu araştırın. Destek ekibi müşteri ile anlaşırsa, müşteri iade talebinde bulunabilir ve gelecekte şirketin ürünlerini satın almakta özgürdür. Ancak müşteri teknik olmayan sebeplerle iade talebinde bulunursa ileride dünyanın hiçbir yerinde şirketin ürünlerini satın alamayacaktır. Her durumda, müşteriye tam olarak iade edilecektir. Ancak 7 günlük süre sonunda hiçbir şekilde iade kabul edilmeyecektir./
  13. Şirket, vatandaşı oldukları ülkenin kara, deniz ve hava topraklarında bu şirketin personeline, müşterilerine ve son kullanıcılarına hitap eden yasalara ve yetkili makamların yasal bildirimlerine uyacaktır./
  14. Şirket çalışanları, müşterilere tam bir saygıyla davranmak ve sorularını yanıtlamakla yükümlüdür ve müşterilerden de makul bir beklenti vardır. Şirket çalışanlarının uygunsuz bir tutumu varsa, yönetim onlarla ciddi şekilde ilgilenecek ve müşteriden yazılı olarak özür dilenecektir. Görgü ve nezaket kurallarına uymayan, aşağılayıcı ve kaba sözler kullanan müşterilerin ilkinde on gün, ikincisinde kırk gün tekrarı halinde ve üçüncüde bu durumun devam etmesi halinde tüm müşteri hizmet ve ürünleri iade edilmeden bloke edilir ve müşteri şikayet ve itiraz hakkından mahrum kalacak ve müşterinin olası kayıplarından şirket sorumlu değildir. Ayrıca, bu müşterinin artık şirketin hiçbir ürününü yeniden satın almasına izin verilmeyecektir./
Müşterilerin şirkete karşı yükümlülükleri
  1. Müşterilerin, şirketin diğer müşterilerinin isimlerini (herhangi bir şekilde bilgilendirilmiş olmaları halinde) ve yazışma metinleri, şifreleme ürünleri, hizmet paketleri, güncelleme paketleri, herhangi bir nedenle veya unvanla siber uzayda veya internet ortamında başka bir gerçek veya tüzel kişiye eğitim videoları, kılavuz dosyaları vb.
  2. Müşterilerin, askeri ve güvenlik merkezlerinde, nükleer tesislerde, navigasyon sistemlerinde veya iletişim ve hava trafik kontrolünde sağlanan herhangi bir şifreleme ürünü veya hizmetini, oynatıcıyı, araç setini veya herhangi bir ürün ve hizmeti kullanmasına hiçbir koşulda izin verilmez./
  3. Müşterilerin, kasıtlı veya kasıtsız olarak, hiçbir koşulda şifreleme ürünleri veya hizmetleri, hizmet paketleri, güncelleme paketleri, oynatıcılar, araç seti veya sağlanan herhangi bir ürün ve hizmette değişiklik yapmasına veya herhangi bir virüs, bilgisayar solucanı veya kötü amaçlı yazılım eklemesine izin verilmez. ./
  4. Kasıtlı veya kasıtsız olarak, müşterilerin şifrelenmiş ürünleri, şifreleme ürün ve hizmetlerini, hizmet paketlerini, güncelleme paketlerini, müşteri portal bilgilerini, oynatıcıları, araç setini ve lisansları, hackleme ve kırma ile ilgili olarak hiçbir koşulda sağlamasına veya yayınlamasına izin verilmez. web siteleri, kanallar, sayfalar, platformlar veya ilgili alanlar./
  5. Müşterilerin şirketin ürün ve hizmetlerinden hiçbirini diğer gerçek veya tüzel kişilerin ürünlerini şifrelemek için kullanmasına hiçbir şekilde izin verilmez ve şifrelenmiş ürünler ile müşterinin faaliyet konusu arasında açık bir ilişki olmalıdır./
  6. Müşterilerin, lisans sürelerinin sonuna kadar hiçbir durumda Copy Protection Bilgisayar Hizmetleri Limited Şirketi Ltd ürün veya hizmetleri ile şifrelenmiş ürünlerini diğer şirketlerin şifreleme hizmetleri ve ürünleri ile şifrelemelerine izin verilmez. ./
  7. Müşterilerin, satın aldıkları ürün, yazılım ve hizmetlerin hiçbir hakkını, şirketle koordinasyon sağlamadan ve onaylanan ücreti ödemeden başka bir gerçek veya tüzel kişiye sözleşme yapması veya satması kesinlikle yasaktır./
  8. Müşteriler, şirketlerinin son kullanıcılarını şifreleme ve destekleme sorumluluğunu kendileri üstlenmekle ve müşteri portallarının personel bilgileri bölümünde bu konularda sorumlu bir teknik kişiyi kaydetmekle yükümlüdür./
  9. Her bir müşterinin son kullanıcılarına yönelik destek, yalnızca müşterilerin veya onların sorumlu teknik personelinin sorumluluğunda olacaktır.
  10. Müşteriler, ürün ve hizmetleri kullanmaya başlamadan önce müşteri portalı kılavuz videolarını, eğitim videosunu ve eksiksiz şifreleme kılavuzunu ayrıntılı bir şekilde okumak ve izlemekle yükümlüdür. Açıkçası, ürün kılavuzunu okuma ve izlemede yaşanabilecek gecikmelerden dolayı müşteriye gelebilecek zararlardan müşteri sorumlu olacaktır.
logo-colored